donderdag 17 januari 2013

Winterboost je huid

Toen ik gisterenochtend buitenstond, merkte ik een thermometer op. Min elfenhalf! -11,5! Say whaaaat? Sneeuw is leuk voor één dag (Ooeh I love sneeuwvoetbal, sneeuwmannen en sneeuwballengevechten) maar nu is het genoeg.  Althans, voor mijn huid dan toch!




Droogtepukkeltjes, droge plekjes, een trekkerig gevoel? Hell yeah, een koudegolf gaat over ons Belgenlandje en we zullen het geweten hebben. Wat helpt bij mij?  Het masker 'Stralende teint' van Yves Rocher, het verzacht en verzorgt mijn huid in één keer. Drie minuten laten intrekken, afnemen met water en hello shiny, gehydrateerde skin!




Een goed voedende body milk, die het liefst van al ook nog eens zalig lekker ruikt en snel intrekt -busy lady overhere!-. Wel, ik vond hem. Bij Carrefour dan nog! Nectar of Nature is een lijn met natuurvriendelijke producten voor een klein prijsje. Deze silky moisturising Body milk ruikt heerlijk naar mango en trekt snel in. Hij blijft een hele dag wel lichtjes geuren en zorgt voor instant happy-momentjes. (Hmm, mango, oh zomer!)
Mijn haardos, zonder olie en een masker is 'ie niet veel waard in de winter. Droog, statisch en plat. - miss volumelover- Dit masker van Herbal Essences staat momenteel op de badrand, het is een intensief beschermend masker dat de haarwortel intens voedt en beschermt tegen gespleten punten. I like, dit masker ruikt ook nog eens superlekker en laat mijn haren zeker niet zwaar aanvoelen. Jammer dat de pot bijna op is, dit is een rebuy waardig.



Op de wishlist: Clinique Moisture Surge.
Een voedende, lichte gel die direct wordt opgenomen door je huid. De spray heb ik al (die hou ik voor op het vliegtuig richting Suriname), maar de pot zou me blij maken. 


Liefs, Lotte x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten